O mnie

Moje zdjęcie
Jestem miłośniczka piękna, sztuki oraz rzeczy "z duszą", szczególnie ręcznie robionych Doceniam pracę innych osób i wytwory ludzkiej wyobraźni Od niedawna zaczęłam szyć zabawki. Jestem zodiakalną wagą . Zapraszam Was kochani do obejrzenia moich wytworów Mam nadzieję, że Was zainspirują . Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Jeżeli zostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza będzie mi baaaardzo miło ;-)

Obserwatorzy

23 lut 2012

Handmade doll Kruszynka

Przedstawiam kolejną laleczkę. Mierzy ona ok 40 cm długości. Ubranka ma zdejmowane. Patrzyła na mnie tak niewinnie, że uszyłam dla niej mini laleczkę do zabawy ;) Lala nie lubi wody, jest przedmiotem kolekcjonerskim, natomiast ubranka można prać. Twarz oraz butki malowałam farbkami do tkanin. Włosy wykonane zostały z wełny czesankowej.





38 komentarzy:

  1. Madziu Twoje lale są zachwycające! Mogła bym majątek stracić bo najchętniej kupiłabym wszystkie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz tej lalki jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna lala, mina niewinna

    OdpowiedzUsuń
  4. On jest cudowna, te niewinne jej oczęta są takie wymowne, przeszywają człowieka na wskroś. Na pewno szybko znajdzie nowy domek.
    Kolejne dzieło stworzyłaś, chylę czoła i pozdrawiam Cię bardzo bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy, oczy i jeszcze raz oczy, mówią wszystko, cudna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie spojrzenie - "niech mnie ktoś przytuli" ^^ śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest prześliczna. Chyba znalazła juz domek :).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykapana Madlen. Nic dodać, nic ująć." Czy te oczy mogą kłamać ? Chyba nie..."

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczy, oczy są niewyobrażalnie piękne ale smutne zarazem.Dla mnie rewelacja,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. lala ma swoja lale cudo
    to bardzo wzruszajacy widok :)
    piekne sa
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. aa jaka ona urocza jest , nawet podobna do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu kochana-kolejne dzieło sztuki:)jest CUDNA!!!!!Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hay,

    Your blog is amazing!
    I follow your blog.

    Love from Marijke

    OdpowiedzUsuń
  14. Madziu kolejna niesamowita lala,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu, zaniemówiłam jak zobaczyłam Twoje lale. Rewelacja. Jesteś czarodziejką cudnych lal. Pełny podziw.
    Buziole i dziękuję że zaglądnęłaś do mnie, dzięki temu mogę podziwiać coś tak pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Drieki Magdalena,
    Pozdriawiam
    Alessandra

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka słodka dziewczynka, Magdelena ... Kocham jej oczy! Rose

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam na blogu b.b.flockling i nagle widzę komentarz po polsku! Musiałam oczywiście tu zajrzeć x) Przepiękne robisz lale!

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko, ale ona patrzy.. A jakie ma usteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna! Chwyta za serce :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te wszystkie lalki, masz prawdziwy talent a te twarzyczki sa po prostu rozbrajające ;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest śliczna! Patrzy tak, że chce się wyciągnąć ręce i przytulić ją. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam cieplutko i zapraszam do mnie:dostałaś wyróżnienie na moim blogu , zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tnks pela visita.
    Volte sempre.
    Amei seu blog e vou seguila.
    bjs
    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna lalka. Zapraszam do siebie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zrobiłam przegląd blogu i lalek , jestem zachwycona, piękne lalki tworzysz, naprawdę jestem pod wrażeniem. Popatrz jaki świat mały , dzięki twoim lalkom poznaję ciebie. Zawsze myślałam że to nasze miasto to taka czarna dziura gdzie nie mogę spotkać ciekawych ludzi co tworzą ciekawe rzeczy a tu taka niespodzianka, będę tu zaglądać.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziecięca szczerość i spojrzenie pełne słodyczy u Twojej lalki. Jest rozbrajająca. Nie dziwię się, że uległaś temu spojrzeniu i uszyłaś malutka laleczkę do zabawy dla niej :)
    A tak przy okazji spytam: jakich farb do tkanin używasz?

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że Kruszynka skradła już niejedno SERCE i słusznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie malujesz twarze swoim lalom... Widać emocje normalnie... Cuda...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ma przenikliwy wzrok... Po prostu lalka z duszą...

    OdpowiedzUsuń
  31. Taki troszkę mały wstydzioszek :-)

    OdpowiedzUsuń