O mnie

Moje zdjęcie
Jestem miłośniczka piękna, sztuki oraz rzeczy "z duszą", szczególnie ręcznie robionych Doceniam pracę innych osób i wytwory ludzkiej wyobraźni Od niedawna zaczęłam szyć zabawki. Jestem zodiakalną wagą . Zapraszam Was kochani do obejrzenia moich wytworów Mam nadzieję, że Was zainspirują . Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Jeżeli zostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza będzie mi baaaardzo miło ;-)

Obserwatorzy

7 lis 2011

ALICJA

Alicja  lubi spokój i zgodę, choć zdarza się że swoim naiwnym zachowaniem wszystko burzy.
Alicja jest bardzo upartą laleczką, zbyt często się obraża na swoje koleżanki z błahych powodów. Laleczka ma dużą ciekawość świata, nie znosi zimy .






Po sesji zdjęciowej i zamieszczeniu posta weszłam do pokoju. Zastałam tam laleczki siedzące grzecznie razem na kanapie i oglądające bajeczkę w tv. Musiałam im pstryknąć foteczkę bo wyglądały słodko ;-) Zrobiłam im popcorn bo uwielbiają go wcinać przed tv ;-)

23 komentarze:

  1. Perfekcyjnie malujesz twarze... Piękne lale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie razem wygladaja zjawiskowo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wyjątkowej uroody

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne są te laleczki. Twarzyczki super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ty to robisz w takim, że co rusz to nowa (PIĘKNIEJSZA) lalka u Ciebie się pojawia???!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście bardzo tu magicznie...
    Lalki są po prostu piękne, aż mi słów brakuje, że z niepozornych kawałków materiału można stworzyć takie cuda.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I kto tu mówi ,że ma mało czasu na szycie lalek,lala cudna chyba najładniejsza z ca łej czwórki ujęła mnie tymi wielkimi oczami i pełnymi ustami,oj jak ja bym chciała tak umieć malować twarze,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNA TA TWOJA LALA:)

    a buziaki naprawdę rewelacyjnie malujesz- podziwiam Cię i może ja kiedyś spróbuję taką uszyć. Na razie u mnie na warsztacie coś innego, ale o tym wkrótce:)

    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie Twoje lalki cudne! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu kolejne "lalkowe"arcydzieło!!!Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze, znowu nowa lala
    ja uszylam 2 krolisie i padlam
    podziwiam
    slodziak z tej obrazalskiej :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kazda lalka jest wyjatkowa :) Przepieknie je wykonujesz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są :) Nawet bym nie umiała wybrać ,która ładniejsza,bo każda z nich jest wyjątkowa :) Jak pięknie malujesz im buźki to już mi brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Какие красавицы!!! Прелесть!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany!!!! Jaka urocza :) Jesteś mistrzynią!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. mozn takie laleczki u cb kupić?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne laleczki i ładny blog dałam sobie do obserwacji miłego,słonecznego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
  18. jest fantastyczna,buźka i te usta super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Brązowa laleczka i słodziaczek z żółtymi warkoczami a'la Pippi są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako, że uwielbiam ciemnoskóre lalusze, ta panienka zmiękczyła moje serce. Cudna!

    OdpowiedzUsuń