O mnie

Moje zdjęcie
Jestem miłośniczka piękna, sztuki oraz rzeczy "z duszą", szczególnie ręcznie robionych Doceniam pracę innych osób i wytwory ludzkiej wyobraźni Od niedawna zaczęłam szyć zabawki. Jestem zodiakalną wagą . Zapraszam Was kochani do obejrzenia moich wytworów Mam nadzieję, że Was zainspirują . Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Jeżeli zostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza będzie mi baaaardzo miło ;-)

Obserwatorzy

1 kwi 2012

Handmade doll Zombie

Zombie...
Kochani przedstawiam laleczkę rodem z horroru .
Laleczkę wykonywałam na specjalne zamówienie naszej wspaniałej blogowej koleżanki KASI - pozdrawiam ;)! Laleczka mierzy ok 41cm , ma zdejmowaną sukieneczkę. Laleczka nie była mojego pomysłu . Poproszono mnie bym wykonała laleczkę na wzór i podobieństwo lalki rodem z horroru .





Dziękuję za wszystkie komentarze i za to, że jesteście ze mną ;);*

37 komentarzy:

  1. Świetna!
    Chciałabym takie buciki...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomina mi postać z filmów Tima Burtona:) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lalki z linku piękne a jednocześnie totalnie makabryczne, Twoja natomiast jest przyjazna (pierwsze słowo, które przyszło mi do głowy jak ją porównałam) i jest na dzień dzisiejszy moją faworytką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely!Bardzo dobry sposób! I wspaniały występ! Bardzo, bardzo zadowolony ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, wykonana mistrzowsko, ale nie chciałabym aby mi się przyśniła....
    Serdecznie pozdrawiam zdolną osóbkę i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że ma głębokie związki z rodziną Adamsów i jakie fajne pantofelki :). Caluśka powaliła mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Moja ci ona".Madziu kochana jeszcze raz bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wykonanie pierwsza klasa,
    naprawde straszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Osiągnęłąś zamierzony cel - to pewne!
    Dziękuję za miłe słowa na moim blogu :))))
    Że farby do tkanin, wiem. Miałam na myśli firmę, czyli źle postawiłam pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne takie prace w tym blogu pozdrawiam miły,sympatyczny blog:))

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja chciałam pochwalić za wyraz twarzyczki tej lalki, jest bardzo przejmujący... i tak sobie pomyślałam że mogłabym pomalować córci jakąś bluzkę ale najpierw muszę się od Ciebie dowiedzieć czym malujesz swoje lalki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Moc prezentów od zajączka
      co kwiatuszka trzyma
         w rączkach
      Wielu wrażeń,mokrej głowy
      w poniedziałek dyngusowy.
       Życzę jaja święconego
      i wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam Madzia Ciebie i siostre:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! What incredible work. Her face is really neat!
    hugs
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
  14. Na zbliżające się Święta Wielkanocne moc serdecznych i pachnących wiosną życzeń: malowanych jajek,wesołych zajączków i świątecznego nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  15. ......(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§
    Skacze zajączek po lesie
    i życzenia Tobie niesie.
    Przez pisanki przeskakuje,
    Alleluja wykrzykuje,
    potem znika w długich susach
    cały mokry od dyngusa!
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    ......(¯`°v°´¯)
    ........(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)a

    Laleczka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  16. A Ja napisałam taaaaaaaaaakkkkkkkiiiiiiii dłuuuuuuuuuugi komentarz.... i mi go zjadło :\ Powiem więc tylko że śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Burtonowskie klimaty więc i laleczka przypadła mi do gustu. Niesamowita! A te detale.. :D No cudo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zobaczyłam na mamy cel i zakochałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mistrzowsko oddana tematyka zamówienia , lalka na swój sposób cudowna, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Twarz jest genialna ! Klimacik ma.

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawde wyglada jak z filmu :) Swietna jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej, jaka piękna! uwielbiam taka stylistykę. nosz normalnie się zakochałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest cudna,uwielbiam tego typu lalki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna !!!!!!!!!!!!Czy mozna rowniez zamowic u pani taka lalke?

    Zara

    OdpowiedzUsuń
  25. Lala jest bombowa!!! Bardzo mi sie podoba!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, zazdroszczę talentu! Lala z horroru jest cudna, idealna w każdym calu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylowa ^^ Jest piękna i ma "to coś " w sobie cierpliwie czekam na moją ;-) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała jest ta lalunia i z mojego ulubionego gatunku filmowego:)

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Zombiara jest zajebista CZADOWA na maxa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń