O mnie

Moje zdjęcie
Jestem miłośniczka piękna, sztuki oraz rzeczy "z duszą", szczególnie ręcznie robionych Doceniam pracę innych osób i wytwory ludzkiej wyobraźni Od niedawna zaczęłam szyć zabawki. Jestem zodiakalną wagą . Zapraszam Was kochani do obejrzenia moich wytworów Mam nadzieję, że Was zainspirują . Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Jeżeli zostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza będzie mi baaaardzo miło ;-)

Obserwatorzy

16 wrz 2011

"Marzycielka"






Przedstawiam lalę "marzycielkę" . Lala wykonana została techniką postarzania. Twarz laleczki ( dokładnie to oczy, usta oraz nosek) została pomalowana farbami do tkanin. Malowałam je igłą, ponieważ nie mam wprawy w pędzlu, a igłą można dokładniej, choć troszeczkę mozolniej. Sukienka laleczki jest uszyta na stałe
i nie można jej zdjąć. Marzycielka zgina nóżki w kolanach, może również siedzieć. Brakowało mi pomysłu na odzież dla lali . Długo rozmyślałam jaki kolor sukienki by jej pasował . Aż w końcu wybrałam zieleń. Laleczka mi osobiście kojarzy się z Pipi papilotą, bądź też z Anią z Zielonego wzgórza :)
Dziękuję Wam kochani za odwiedzinki :)

2 komentarze: