O mnie

Moje zdjęcie
Jestem miłośniczka piękna, sztuki oraz rzeczy "z duszą", szczególnie ręcznie robionych Doceniam pracę innych osób i wytwory ludzkiej wyobraźni Od niedawna zaczęłam szyć zabawki. Jestem zodiakalną wagą . Zapraszam Was kochani do obejrzenia moich wytworów Mam nadzieję, że Was zainspirują . Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Jeżeli zostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza będzie mi baaaardzo miło ;-)

Obserwatorzy

1 gru 2011

Śpioch Tildy

Pora zamieścić posta ;-) Heh ;-) Jestem zajęta zamówieniami świątecznymi Szyję od rana do wieczora.  Każde takie zamówienie to wyzwanie dla mnie ;-) Takie zamówienia sprawiają mi wielką przyjemność To znaczy, że są ludzie którzy doceniają twoją pracę, a to oznacza że to co robię ma sens ;-)




Kochane jesteście Dostałam 2 wyróżnienia Niestety wciąż odkładam to na później Nie starcza mi czasu na wszystko . Jednym słowem szał przedświąteczny ;D;-P 
Pozdrawiam Was serdecznie Dziękuję za każde odwiedziny, za każdy komentarz ;-) 

7 komentarzy:

  1. śliczna jest :) życze przedłużenia doby żebyś miała czas na wszystko :D
    zapraszam też na swoje candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna anielinka , sliczne ma włoski :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, strasznie zarażliwie ziewa;)Jakie to budujące kiedy ktoś docenia to co się robi.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu gdyby było to możliwe wykupiłabym patent na Twoje prace.Uwielbiam je :)Są przepiękne!!!!!Każda jedna!!!!Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że to co robisz ma sens!!!! Twoje aniołki, laleczki i wszystko inne co wyjdzie z Twoich rąk jest cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi Cie poinformowac, że wygrałaś! w moim koszulkowym Candy. Gratuluję!! Proszę o kontakt w sprawie wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń