O mnie

Moje zdjęcie
Jestem miłośniczka piękna, sztuki oraz rzeczy "z duszą", szczególnie ręcznie robionych Doceniam pracę innych osób i wytwory ludzkiej wyobraźni Od niedawna zaczęłam szyć zabawki. Jestem zodiakalną wagą . Zapraszam Was kochani do obejrzenia moich wytworów Mam nadzieję, że Was zainspirują . Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Jeżeli zostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza będzie mi baaaardzo miło ;-)

Obserwatorzy

6 gru 2013

APEL o POMOC

APEL O POMOC dla Gabrysi...
Pewna malutka dziewczynka potrzebuje pilnie pieniążków na operację ratowania serduszka. Niestety kwota jest tak ogromna, że musimy jej pomóc. Zapraszam do licytacji na rzecz malutkiej Gabrysi. https://www.facebook.com/events/218058531707655/?source=1 
 Ofiarowałam dla niej aniołka

2 komentarze:

  1. dziekuje za odwiedziny i komentarz :) blog rewelacyjny,laleczki sliczne i osobliwe,piekne prace

    OdpowiedzUsuń