O mnie

Moje zdjęcie
Jestem miłośniczka piękna, sztuki oraz rzeczy "z duszą", szczególnie ręcznie robionych Doceniam pracę innych osób i wytwory ludzkiej wyobraźni Od niedawna zaczęłam szyć zabawki. Jestem zodiakalną wagą . Zapraszam Was kochani do obejrzenia moich wytworów Mam nadzieję, że Was zainspirują . Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Jeżeli zostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza będzie mi baaaardzo miło ;-)

Obserwatorzy

18 paź 2013

Lalka

Lalka mierzy ok 36cm
Ubranko przytwierdzone na stałe 
Lala dostępna

4 komentarze:

  1. Zaczynam się zakochiwać w twoich pracach.Są piękne.Ich twarzyczki mają swoją magię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Parabéns por sua arte, é difícil pintar bem e você sabe fazer isso.
    Quero convidar você a participar do sorteio natalino em meu blog. Abraço, Fernanda

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne lale ^^ (z całego miesiąca :D)

    OdpowiedzUsuń