O mnie

Moje zdjęcie
Jestem miłośniczka piękna, sztuki oraz rzeczy "z duszą", szczególnie ręcznie robionych Doceniam pracę innych osób i wytwory ludzkiej wyobraźni Od niedawna zaczęłam szyć zabawki. Jestem zodiakalną wagą . Zapraszam Was kochani do obejrzenia moich wytworów Mam nadzieję, że Was zainspirują . Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Jeżeli zostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza będzie mi baaaardzo miło ;-)

Obserwatorzy

26 paź 2013

Mini aniołek

  Aniołek mierzy ok 21cm
Ubranko przytwierdzone na stałe 
Aniołek niedostępny


9 komentarzy:

  1. Ubóstwiam te aniołki ,są takie urocze ,śliczne ,delikatne.
    Chciałabym mieć takiego aniołeczka u siebie na łóżku wśród dużej ilości podusi.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podpatruję twojego bloga od dłuższego czasu i zawsze jestem pod wrażeniem Twoich prac, lalki robisz cudne, niepospolite i świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. co tu dużo pisać cudowne anioły:))))
    Te oczy są obłędne.
    Mam nadzieję, że znajdą wiele domów przed świętami.
    pozdrawiam i zapraszam do zaglądnięcia do mnie:
    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, wyjątkowe dzieła, jesteś wspaniałą artystką! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest;0)
    Pozdrawiam ciepluko

    OdpowiedzUsuń
  6. Hermosa! una expresión muy dulce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są Twoje aniołki i lalki, jesteś prawdziwą mistrzynią malowania oczu :)

    OdpowiedzUsuń