O mnie

Moje zdjęcie
Jestem miłośniczka piękna, sztuki oraz rzeczy "z duszą", szczególnie ręcznie robionych Doceniam pracę innych osób i wytwory ludzkiej wyobraźni Od niedawna zaczęłam szyć zabawki. Jestem zodiakalną wagą . Zapraszam Was kochani do obejrzenia moich wytworów Mam nadzieję, że Was zainspirują . Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Jeżeli zostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza będzie mi baaaardzo miło ;-)

Obserwatorzy

14 wrz 2015

LALKA ZUZIA

Lalka Zuzia dostępna Gabaryty ok 40 cm
Włosy z włóczki przyklejone i przyszyte
Sweterek robiony na drutach
Twarz malowana farbami do tkanin Ubranko przytwierdzone na stałe





7 komentarzy:

  1. Ojejku świetna :)) Jak wszystkie Twoje lale! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zręczne rączki. Piękna praca. Na pewno komuś sprawi wiele przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, taka już troszkę jesienna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post, things explained in details. Thank You.

    OdpowiedzUsuń
  5. śniada panienka zawsze
    mi się spodoba :)))

    OdpowiedzUsuń