O mnie

Moje zdjęcie
Jestem miłośniczka piękna, sztuki oraz rzeczy "z duszą", szczególnie ręcznie robionych Doceniam pracę innych osób i wytwory ludzkiej wyobraźni Od niedawna zaczęłam szyć zabawki. Jestem zodiakalną wagą . Zapraszam Was kochani do obejrzenia moich wytworów Mam nadzieję, że Was zainspirują . Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Jeżeli zostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza będzie mi baaaardzo miło ;-)

Obserwatorzy

22 sty 2012

lalka z masy papierowej

Ostatnio spacerując po markecie natknęłam się przypadkiem na masę papierową i kupiłam ją nie wiedząc jeszcze co z niej powstanie. Zaczęłam lepić "coś", tak po prostu bez żadnego projektu. Nigdy jeszcze niczego nie rzeźbiłam, nie lepiłam, ale wyszło popiersie przerażającego mężczyzny . Popiersie ulepiłam z masy papierowej, a reszta została uszyta i wypchana ocieplinką. 
Efekty oceńcie sami  ;-)



Chciałabym się jeszcze pochwalić prezentem, który dostałam od pewnej bardzo zdolnej  Kasi o złotym serduszku. Jest to ten oto wspaniały filcowy króliczek wraz z marchewką na wypadek gdyby zgłodniał ;-) Sprawił mi ogromną radość gdyż jest to miniaturka mojego żywego króliczka Trunia ;-) Dziękuję Ci Kasiu za tak wspaniały prezent, który siedzi sobie teraz przy moim łóżku ;-)


13 komentarzy:

  1. Ten przerażający mężczyzna jest super. Fantastycznie go ulepiłas. Masz talent! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gościu nadaje się do horroru gdzie z za rogu wylatuje banda zombie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamietam jak dawno dawno temu robilam jako prace dyplomowa lalke z masy papierowej ale takiej wlasnorecznie wykonanej. Wiem ile mnie ona wtedy kosztowala wysilku i pracy,tym bardziej jestem pod wrazeniem Twojej lalki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu jesteś wielka :) Czego się nie dotkniesz tworzysz cuda :) A króliczek śliczny i chyba się domyślam czyje zdolne łapki go zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Facet wygląda na psychopatę. Trzymaj go z daleka od sztućców (i sypialni) Madlen ! Te oczy są spragnione ciekawych widoków ! Mam nadzieję, że nie dałaś mu imienia Chuckie ?!!! Martwię się o Twoje bezpieczeństwo !;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny facet wyszedł,Madziu jestes kobietka wielu talentów,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie trochę przerażający ale fajny :) króliczek słodki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj go w szafce ze słodyczami :-) Ja bym tak zrobiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest masz talent. Bardzo starannie wykonany. Powiedz mi fajna jest ta kupna masa papierowa? Ja zawsze masę papierową sama robiłam. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są te lalki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Facet jest tak brzydki że aż piękny, jak tylko zobaczyłam go w realu złapał mnie za serce i jest już mój, jestem szczęśliwą posiadaczką tego faceta, Madlen on jest fantastyczny, ma charakter, przynajmniej oryginalny i nietuzinkowy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń