O mnie

Moje zdjęcie
Jestem miłośniczka piękna, sztuki oraz rzeczy "z duszą", szczególnie ręcznie robionych Doceniam pracę innych osób i wytwory ludzkiej wyobraźni Od niedawna zaczęłam szyć zabawki. Jestem zodiakalną wagą . Zapraszam Was kochani do obejrzenia moich wytworów Mam nadzieję, że Was zainspirują . Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Jeżeli zostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza będzie mi baaaardzo miło ;-)

Obserwatorzy

22 lip 2014

LALKA LOLITKA

Lalka LOLITKA mierzy ok 40cm. Bluzeczka zdejmowana (zapinana z tyłu na rzep).
Lala Lolitka jest niedostępna



7 komentarzy:

  1. Urocza. i jakie ma piękne ubranko!!!!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, jaka ona cudna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna !!! piękne są te Twoje dzieła pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakowało mi zdjęć Twoich lalek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ,w jej oczach można się zakochać.

    OdpowiedzUsuń