O mnie

Moje zdjęcie
Jestem miłośniczka piękna, sztuki oraz rzeczy "z duszą", szczególnie ręcznie robionych Doceniam pracę innych osób i wytwory ludzkiej wyobraźni Od niedawna zaczęłam szyć zabawki. Jestem zodiakalną wagą . Zapraszam Was kochani do obejrzenia moich wytworów Mam nadzieję, że Was zainspirują . Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Jeżeli zostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza będzie mi baaaardzo miło ;-)

Obserwatorzy

26 lip 2014

Lalka Słowianka w nowym wydaniu

LALKA SŁOWIANKA w nowym image ;-)
Pewna przemiła pani przygarnęła laleczkę i zmieniła jej wygląd. 
Sami oceńcie ;-) 

4 komentarze:

  1. Prześliczna KSIĘŻNICZKA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna i elegancka:)
    słoneczne buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna lalka w ślicznej sukience a te malowane buzie we wszystkich lalkach to prawdziwy talent . ja nie umiem szyć a takie oczy nie prędko namaluje, podejrzewam ,że trzeba bardzo długo, długo ćwiczyć.
    pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń